Založ si blog

7 statočných sudcov, či trpaslíkov. . . a 1 Snehulienka?

Včera som napísal blog „Čižnár, Čentéš, či družstevníci?“ Stretol sa včerajšok s dneškom a v mojej emailovej schránke odkazy. Jeden od nejakého hovorcu siedmich statočných 😀 a jeden od nejakého anonyma, ktorí tvrdí, že je sudcom. Ten hovorca tvrdil, že nie je pravda, že sedem statočných v Košicoch ňet, ako som písal v mojom blogu, lebo že sedem statočných  jest v Košicoch a že si mám pozrieť ich web…..Pozrel som sa teda na tu ich stránku a poviem Vám, že je to zaujímavé 😀 co som si tam našou… Najzaujímavejšie je, ako ten ich predseda vykrikuje, že gorily daju do basy. Hahahha…Zasmial som sa dobre. Pozrite si video 


Ale k veci, žarty bokom. Lepší odkaz bol od toho anonymného sudcu. Vraj si mám pozrieť novú stránku ústavného súdu a sudcov. A mám si dávať pozor čo píšem, aby ma náhodou niekto nezažaloval za urážku sudcu a vraj nejaké trestné činy som akože už spáchal, že dehonestujem sudcov, že su družstevníci a podobne. Tak som si teda pozrel stránku Ústavného sudu SR TU.

 

A potom som si pozrel aj niektorých ctených ústavných sudcov – družstevníkov ako ich nazýva ctený sudca p. Harabín, bývalý minister spravodlivosti nominant otca zakladateľa vlasti našej pána s krvavými paprčami ako ho karikaturiroval Šuty, nášho veľkého Vladímíra, nie však Lenina ale Mečiara – toho času dôchodcu z vily Elektra.

Na stránke http://portal.concourt.sk/pages/viewpage.action?pageId=1277992 zistil som, že napríklad JUDr. Lajos Mészáros
, sudca Ústavného súdu Slovenskej republiky, Narodil sa 3. apríla 1955 v Jelke, okres Galanta. Ďalej tiež, že JUDr. Juraj Horváth 
sudca Ústavného súdu Slovenskej republiky, Narodil sa 24. apríla 1947 v Békéscsabe, Maďarská republika. Po ukončení vysokoškolského štúdia na Právnickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave začal pracovať ako podnikový právnik v Poľnohospodárskom družstve Zemianska Olča, následne v Poľnohospodárskom družstve Vrbová nad Váhom a Poľnohospodárskom družstve Marcelová. Podieľal sa na transformačnom procese ďalších poľnohospodárskych družstiev v okrese Komárno, napr. Kameničná, Čičov, Tôň, Veľké Kosihy, Klížska Nemá.

Ďalší ctený ústavný sudca JUDr. Rudolf Tkáčik, 
sudca Ústavného súdu Slovenskej republiky, Narodil sa 14. decembra 1953 v Orkucanoch, okres Sabinov, Vysokoškolské štúdium na Právnickej fakulte Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach ukončil v roku 1977. V rokoch 1978 – 1986 pracoval ako podnikový právnik. V rokoch 1987 – 1990 pôsobil  na Ministerstve poľnohospodárstva a výživy Slovenskej republiky na legislatívnom útvare najprv ako odborný referent, neskôr ako vedúci oddelenia.

 

Ako vidíme všetci, ctený sudca najvyšší pán Harabín mal asi pravdu a ja som ho len citoval /tak ako môže mňa niekto žalovať, keď len opakujem najvyššieho sudcu?/ na ústavnom súde v Košicoch sú sudcovia, ktorí majú blízko k družstevníkom. Jelka. V Jelke vraj apá hovorili, že bolo veľké družstvo, pestovali zeleninu, uhorky, paradajky ako na juhu Slovenska pestujú. A potom nosili do Bratislavy. Na trh. Na trhu sa možno stretol Lájos so Snehulienkou, či?  Ďalší ústavný sudca vyhlasuje, že pracoval v Poľnohospodárskom družstve Zemianska Olča, následne v Poľnohospodárskom družstve Vrbová nad Váhom a Poľnohospodárskom družstve Marcelová. Ďalší zas pracoval na  Ministerstve poľnohospodárstva a výživy. Tak to všetko sú len fakty a sú z oficiálnej stránky nášho súdu. Tak začo ma chce niekto žalovať? Za to, že napíšem blog, kde len pravdu píšem, že ako ctený p. Harabín hovorí, družstevníkov máme na ústavnom úde? Veď to asi aj Pravda je, že v Košicoch ňet sedem statočných na sústavnom súde, ak nemyslím tých nových siedmich statočných na čele s ďalším právnikom v klobúku 😀 😀 

 

Záver môjho blogu končím dojmom, že 1 Snehulienka to má s tými družstevníkmi na súde asi ťažké. Asi aj preto 1 Snehulienka sa nevenuje manažovaniu družstevníkov a rozhodovaniu Či Čižnár, či Čenteč, či čo, ale svoj cteny drahocenný sudcovsko ústavný čas venuje prerábaniu webových stránok, lebo v rámci postupného budovania nového informačného systému nastal čas aj na prehľadnejšie sprístupňovanie informácií, a preto sa na Ústavnom súde rozhodli vytvoriť novú webovú stránku inštitúcie, ktorá sa od predchádzajúcej nebude líšiť iba dizajnom, ale aj jednoduchšou orientáciou a vyhľadávaním informácií. 😀 😀 😀 

Tak nájde sa v Košicoch aspoň sedem statočných sudcov, ktorí konečne rozhodnú či Čižnár, či Čentéš, či naozaj sedia na tom súde len trpaslíci okolo snehlienky? Pýtam sa!

Politicka reklama je na blogoch Pravdy zakázaná

02.08.2013

Fájn. Môj blog bol opäť stiahnutý. Nevidím na tom blogu nič, čo by robilo reklamu nejakej strane ale dobre. Má rád fakty, tak som si pozrel aj iné blogy dole. Žiaden z blogov dole nebol stiahnutý, vymazaný. Moje blogy, ak som sa čo i len slovkom zmienil o 7 Statočných boli vymazané, stiahnuté. Prečo? Kto rozhoduje, čo je a čo nie je politcká [...]

7 Statočných nie, ale komunisti a Fico áno

02.08.2013

Čítam blogy na pravda a na sme. To robíme asi viacerí. Na pravde som sám aj napísal nejaké blogy. Niektoré zostali, niektoré mi cenzory na pravde stiahli. Stiahli tie, kde som sa prihlásil k mojej podpore 7 Statočných. Vraj podporujem politickú stranu a to sa na pravde nesmie. Zakázali mi aj názov 7 Statočných vôbec použiť. Zaujímavé, lebo keď čítate blogy na pravde, [...]

P. Harabín konajte! Vyčistite chliev! Zlepšite image sudcov!

29.07.2013

O to Vás prosím ja, občan SR, ktorý platí dane a spolieha sa na slovenskú justíciu, že keď má problem, čestný a statočný a odborne zdatný sudca mu pomôže. Aká je však Pravda? Ak je Pravda, čo som objavil na stránke sórošových transparentných otvorených súdoch, tak som šokovaný. Táto stránka ukazuje rôzne ukazovatele. Jedným z nich je aj [...]

Fico

Premiér vyzval predsedu Najvyššieho súdu, aby poskytol informácie o prerozdeľovaní spisov

24.04.2024 16:51

Podľa Fica je podozrivé, že v minulosti všetky najcitlivejšie veci, v ktorých sa rozhodovalo o opravných prostriedkoch, pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 41847x
Priemerná čítanosť článkov: 3219x

Autor blogu

Kategórie