Založ si blog

Čižnár, Čenteš, či družstevníci?

Nie som právnik, nie som ani odborník na právo fundovaný ako sú študenti práva, alebo ako sú fundovaní niektorí sudcovia či kto, či čo, ale musím to tu už napísať. Všetci poučujú nášho pána súčasného prezidenta, čo má robiť s tým Čižnárom. Vraj nemá ho vymenovať, lebo má čakať kým rozhodne Ústavný súd. Isteže že, náš pán súčasný prezident nie je hlava pomazaná, ale rozhodnúť by mal. Či tak, či onak. Či Čižnár či, bo či Čentéš už povedál, že niiikdy.

 

Lebo to, čo navrhuje bývalý Ústavný sudca je veľmi čudné.

 

http://komentare.sme.sk/c/6847185/zasah-do-nezavislosti-ustavneho-sudu.html

 

Vraj má prezident podľa bývalého sudcu ústavného čakať. Čakať dokedy? Dovtedy,  kým sa ctení páni sudcovia Ustatvného súdu (ctený sudca Harabín ich nazval družtevníkmi) rozhodnú?

 

Ake kedy sa vlastne rozhodnú ctení páni sudcovia Ústavného súdu? Za rok, za dva, za päť či desať rokov? Od čoho to vlastné závisí. Nečudujem sa, že ctených ústavných sudcov (družstevníkov ako ich nazval p. Harabín) obhajuje bývalý ústavný sudca, lebo on sám vie, čo sudcovia sú a myslia si, že sú tak nezávislí, že môžu všetko. Teda môžu aj rok, dva, päť, desať rokov nerozhodnúť a sudcovský plat beží. Lebo oni sú sudcovia a lehoty žiadne dokedy rozhodnúť nemajú, oni sudcovia bo sú nezávislí.

 

Keby svet fungoval na takých sudcoch, akých máme na Slovensku, tak nemáme už ani čo jesť a svet od hladu pokape. Lebo aj družstevníci by si mohli povedať, že oni nemusia nič, lebo nemajú lehoty. Ale družstevníci lehoty majú. A družstevníci hlavne majú normálny sedliacky rozum. Družstevníci vedia, kedy je lehota na posadenie obilia a kedy je lehota na žatie. Niektorí družstevníci ani vysoké školy nemajú ale vedia, čo a kedy majú robiť.

Naši sudcovia vedie hlavne brať plat a byť nezávislí. A naši sudcovia majú aj svojích budúcich nasledovníkov, študentov práva, ktorí tiež vyzývajú nášho pána prezidenta, hlavu pomazanú, čo má robiť. Citujem časť:

 

Pán prezident, ako reprezentantka tejto študentskej organizácie Vás chcem v mene ELSA Slovensko požiadať o zachovanie týchto hodnôt. Chcem Vás požiadať o nevymenovanie novozvoleného generálneho prokurátora dovtedy, kým Ústavný súd nerozhodne o jeho legitimite. Obávame sa, že takýto precedens by veľmi uškodil spomínaným princípom a mohol by mať ďalekosiahle dôsledky na ústavnosť chodu niektorých štátnych orgánov, ako aj celkovú úroveň právneho štátu. Dôsledky, ktorých ste si určite ako profesor práva a bývalý generálny prokurátor Českej a Slovenskej federatívnej republiky vedomý.

 

http://www.najpravo.sk/clanky/studenti-prava-prezidentovi-pockajte-na-rozhodnutie-ustavneho-sudu-sr.html

 

Ja chcem, aby pán prezident náš dočasný, hlava pomazaná rozhodol čo najskôr. Či tak, či Čižnár. Nechcem čakať, kedy v Košiciach tí súdcovia rozhodnú. Lebo aby rozhodli, či tak, či onak, na to by ich muselo byť aspoň sedem statočných a takých tam net. Ale družstevníkov a podvodníkov v Košicoch veľo. Takže tak podľa mňa, buducého študenta externého práva. Však dneska právo vyštuduje už každý, tak prečo nie aj ja, či?

Politicka reklama je na blogoch Pravdy zakázaná

02.08.2013

Fájn. Môj blog bol opäť stiahnutý. Nevidím na tom blogu nič, čo by robilo reklamu nejakej strane ale dobre. Má rád fakty, tak som si pozrel aj iné blogy dole. Žiaden z blogov dole nebol stiahnutý, vymazaný. Moje blogy, ak som sa čo i len slovkom zmienil o 7 Statočných boli vymazané, stiahnuté. Prečo? Kto rozhoduje, čo je a čo nie je politcká [...]

7 Statočných nie, ale komunisti a Fico áno

02.08.2013

Čítam blogy na pravda a na sme. To robíme asi viacerí. Na pravde som sám aj napísal nejaké blogy. Niektoré zostali, niektoré mi cenzory na pravde stiahli. Stiahli tie, kde som sa prihlásil k mojej podpore 7 Statočných. Vraj podporujem politickú stranu a to sa na pravde nesmie. Zakázali mi aj názov 7 Statočných vôbec použiť. Zaujímavé, lebo keď čítate blogy na pravde, [...]

P. Harabín konajte! Vyčistite chliev! Zlepšite image sudcov!

29.07.2013

O to Vás prosím ja, občan SR, ktorý platí dane a spolieha sa na slovenskú justíciu, že keď má problem, čestný a statočný a odborne zdatný sudca mu pomôže. Aká je však Pravda? Ak je Pravda, čo som objavil na stránke sórošových transparentných otvorených súdoch, tak som šokovaný. Táto stránka ukazuje rôzne ukazovatele. Jedným z nich je aj [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 41851x
Priemerná čítanosť článkov: 3219x

Autor blogu

Kategórie