Založ si blog

Politicka reklama je na blogoch Pravdy zakázaná

Fájn. Môj blog bol opäť stiahnutý. Nevidím na tom blogu nič, čo by robilo reklamu nejakej strane ale dobre.

 

Má rád fakty, tak som si pozrel aj iné blogy dole.

Žiaden z blogov dole nebol stiahnutý, vymazaný.

 

Moje blogy, ak som sa čo i len slovkom zmienil o 7 Statočných boli vymazané, stiahnuté.

 

Prečo?

 

Kto rozhoduje, čo je a čo nie je politcká reklama?…

 

Nejaký súdruh na UV KSPravda?

 

Očakávam, že blog dlho nevydrží, lebo odpovedať na moje otazky, by musel niekto mať odvahu…

 

Inak, ak začnem písať o filme 7 Statočných, tiež to bude politcká reklama?

 

 

 

Napríklad tieto blogy podľa mňa robia reklamu politickým stranám:

 

http://adamkemeny.blog.pravda.sk/2013/07/30/lipsic-uplne-bez-hanby-pobera-podporu-od-ludi-zo-spisu-gorila/

 

Je tento blog na podporu strany NOVA? Ak nie, prečo nie? Prosim vysvetliť. Ďakujem!

 

http://adamkemeny.blog.pravda.sk/2013/07/22/skryty-sponzoring-strany-nova/

 

Je tento blog na podporu strany NOVA? Ak nie, prečo nie? Prosim vysvetliť. Ďakujem!

 

http://pavolkaplan.blog.pravda.sk/2013/07/22/sudruh-ftacnik-nie-ze-podlahnes-a-odstupis/

 

Je tento blog na podporu strany  komunistickej? Ak nie, prečo nie? Prosim vysvetliť. Ďakujem!

 

http://martovic.blog.pravda.sk/2013/07/19/buduje-si-smer-veducu-ulohu-v-spolocnosti-ako-ksc/

 

 

Je tento blog na podporu strany  komunistickej, Smeru alebo NAS? Ak nie, prečo nie? Prosim vysvetliť. Ďakujem!

 

http://obeliskmiro.blog.pravda.sk/2013/07/27/a-fico-navstivil-zatevne-pole/

 

 

Je tento blog na podporu strany  SMER? Ak nie, prečo nie? Prosim vysvetliť. Ďakujem!

7 Statočných nie, ale komunisti a Fico áno

02.08.2013

Čítam blogy na pravda a na sme. To robíme asi viacerí. Na pravde som sám aj napísal nejaké blogy. Niektoré zostali, niektoré mi cenzory na pravde stiahli. Stiahli tie, kde som sa prihlásil k mojej podpore 7 Statočných. Vraj podporujem politickú stranu a to sa na pravde nesmie. Zakázali mi aj názov 7 Statočných vôbec použiť. Zaujímavé, lebo keď čítate blogy na pravde, [...]

P. Harabín konajte! Vyčistite chliev! Zlepšite image sudcov!

29.07.2013

O to Vás prosím ja, občan SR, ktorý platí dane a spolieha sa na slovenskú justíciu, že keď má problem, čestný a statočný a odborne zdatný sudca mu pomôže. Aká je však Pravda? Ak je Pravda, čo som objavil na stránke sórošových transparentných otvorených súdoch, tak som šokovaný. Táto stránka ukazuje rôzne ukazovatele. Jedným z nich je aj [...]

Harabínová súdna rada a čo nové na súdoch? Hľadám špičkového právnika

26.07.2013

Na slovenských súdoch je kľud. Nič nové. Pohoda, piánko, lážo plážo. Počas prázdnin sú totiž tzv. sudcovské prázdniny, vraj sa skôro vôbec nepojednáva, súdy bežia v útlmovom režime. To som zistil včera, keď majiteľ ma poslal na súd odniesť podanie na zápis zmien vo firme lebo chceme aj prenájímať kopírovacie stroje. Ani noha na súde. Báječný život ! [...]

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 41849x
Priemerná čítanosť článkov: 3219x

Autor blogu

Kategórie