Založ si blog

7 Statočných nie, ale komunisti a Fico áno

Čítam blogy na pravda a na sme. To robíme asi viacerí. Na pravde som sám aj napísal nejaké blogy. Niektoré zostali, niektoré mi cenzory na pravde stiahli. Stiahli tie, kde som sa prihlásil k mojej podpore 7 Statočných. Vraj podporujem politickú stranu a to sa na pravde nesmie.

Zakázali mi aj názov 7 Statočných vôbec použiť. Zaujímavé, lebo keď čítate blogy na pravde, tak  zistíte, že podporovať môžte komunistov, Fica, maďarov aj SDKU a KDH, ale 7 Statočných, nejakú maličkú stranu z východu Slovenska podporiť nemôžete, lebo je to zakázané.

To ani o filme 7 Statočných by som nemohol písať a dať fotky z toho filmu lebo je to propagácia strany? Ale komunistické vlajky a podobné odznaky môžem na pravde dať, že? Nič sa nedeje…To je OK.

 

 

Čudná to demokracia, čudná to demokracia na pravde. Ale nie až tak o 7 Statočných mi ide. Ani o Fica, KDH a ostatných.

Oveľa viac ma zaujíma, že na pravde môžte podporovať komunistov a komunistické názory a ideológiu. nejaká kapustná hlava to podáva akože len smiešne si asi myslí, ale sú to trápne bludy.

Pravda akoby strácala úroveň. Alebo možno pravda stratila úroveň už dávno. Hlavne potom, čo začala robiť cenzúru: 

7 Statočných nie, ale komunisti a Fico áno

 

Iste, poviete, to robia aj na SME. A aj inde.

 

A ja sa pýtam, v roku 1989 sme štrngali kľúčami preto, aby nás niekto cenzúroval, vymazával, rušil. Aby sme sa báli povedať svoj názor?

 

To bol cieľ?

 

Je cieľom pravdy podpora komunistov, súdruhov, kapustov a podobných kapustných hláv ?

 To je sloboda slova na pravde? Na tejto stránke je sloboda slova a tam zveréjnili aj môj blog, ktorý vraj nemôže byť zverejnený na pravde?

Prečo na pravde ten môj blog nemohol byť zverejnený, ale kadejaké komunistické hlúposti

zverejnené byť môžu?

Politicka reklama je na blogoch Pravdy zakázaná

02.08.2013

Fájn. Môj blog bol opäť stiahnutý. Nevidím na tom blogu nič, čo by robilo reklamu nejakej strane ale dobre. Má rád fakty, tak som si pozrel aj iné blogy dole. Žiaden z blogov dole nebol stiahnutý, vymazaný. Moje blogy, ak som sa čo i len slovkom zmienil o 7 Statočných boli vymazané, stiahnuté. Prečo? Kto rozhoduje, čo je a čo nie je politcká [...]

P. Harabín konajte! Vyčistite chliev! Zlepšite image sudcov!

29.07.2013

O to Vás prosím ja, občan SR, ktorý platí dane a spolieha sa na slovenskú justíciu, že keď má problem, čestný a statočný a odborne zdatný sudca mu pomôže. Aká je však Pravda? Ak je Pravda, čo som objavil na stránke sórošových transparentných otvorených súdoch, tak som šokovaný. Táto stránka ukazuje rôzne ukazovatele. Jedným z nich je aj [...]

Harabínová súdna rada a čo nové na súdoch? Hľadám špičkového právnika

26.07.2013

Na slovenských súdoch je kľud. Nič nové. Pohoda, piánko, lážo plážo. Počas prázdnin sú totiž tzv. sudcovské prázdniny, vraj sa skôro vôbec nepojednáva, súdy bežia v útlmovom režime. To som zistil včera, keď majiteľ ma poslal na súd odniesť podanie na zápis zmien vo firme lebo chceme aj prenájímať kopírovacie stroje. Ani noha na súde. Báječný život ! [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 41858x
Priemerná čítanosť článkov: 3220x

Autor blogu

Kategórie