Založ si blog

Harabínová súdna rada a čo nové na súdoch? Hľadám špičkového právnika

Na slovenských súdoch je kľud. Nič nové. Pohoda, piánko, lážo plážo. Počas prázdnin sú totiž tzv. sudcovské prázdniny, vraj sa skôro vôbec nepojednáva, súdy bežia v útlmovom režime.

To som zistil včera, keď majiteľ ma poslal na súd odniesť podanie na zápis zmien vo firme lebo chceme aj prenájímať kopírovacie stroje. Ani noha na súde.

Báječný život !

 

Súdna rada Slovenskej republiky ďalej po dohode s ministrom spravodlivosti Slovenskej republiky

     a.  schvaľuje zásady sudcovskej etiky,

     b.  schvaľuje zásady povoľovania práce v domácom prostredí,

     c.  určuje obsahovú náplň vzdelávania sudcov.

 

Vie mi niekto pomôcť?

Nejaký právnik, advokát? Alebo hocikto?

Na Hara bínovej súdnej rade stránke som totiž našiel, že sudcovia môžu vykonávať svoju funkciu najviac v trvaní dvoch pracovných dní v týždni v domácom prostredí.

 

http://www.sudnarada.gov.sk/data/files/235_zasady_povolovania_prace.pdf

 

Rád by som predložil môjmu šéfovi obdobné nejaké zásady povoľovania práce v domácom prostredí ako majú sudcovia.

 

Chcel by som tiež ako slovenskí sudcovia sedieť doma dva pracovné dni v týždni. Najradšej vo štvrtok a piatok, lebo potom nasleduje sobota a nedeľa a tým padom by som zo 7mich dní v týždni bol doma štyri dni vkuse.

 

Myslíte si, že by to bolo možné? Pracujem síce v súkromnej firme, ale prečo by sa to nedalo, kedˇsa na súduch to dá?

 

Žena mi síce hovorí, že stav, že budem pracovať doma v súkromí a brať štátny plat ako sudcovia asi nenastane, ale za pokus to stojí, ak by som mal nejakého šikovného právnika.

 

A ak by zamestnávateľ odmietol, keby som ho zažaloval, myslíte si, že sudcovia by moju žalobu zamietli?

 

Nemali by ju sudcovia zamietnuť, či áno?

Veď to by bolo nespravodlivé, ak by moju žalobu zamietli, veď oni môžu pracovať dva dni doma a ja by som tiež doma pracoval. Právnik by predložil obdobné zásady ako majú sudcovia schválené, len trochu upravené, lebo ja som nie som sudca. Ale tiež len píšem, diktujem, čítam knihy dva dni v týždni. To predsa môžem robiť aj doma.

 

Rad by som vedel názor nejakého šikovného právnika a ešte radšej by som bol, keby sa mi ozval a skúsili by sme to spolu.

 

Ďakujem za pomoc všetkým.

 

 

 

 

Politicka reklama je na blogoch Pravdy zakázaná

02.08.2013

Fájn. Môj blog bol opäť stiahnutý. Nevidím na tom blogu nič, čo by robilo reklamu nejakej strane ale dobre. Má rád fakty, tak som si pozrel aj iné blogy dole. Žiaden z blogov dole nebol stiahnutý, vymazaný. Moje blogy, ak som sa čo i len slovkom zmienil o 7 Statočných boli vymazané, stiahnuté. Prečo? Kto rozhoduje, čo je a čo nie je politcká [...]

7 Statočných nie, ale komunisti a Fico áno

02.08.2013

Čítam blogy na pravda a na sme. To robíme asi viacerí. Na pravde som sám aj napísal nejaké blogy. Niektoré zostali, niektoré mi cenzory na pravde stiahli. Stiahli tie, kde som sa prihlásil k mojej podpore 7 Statočných. Vraj podporujem politickú stranu a to sa na pravde nesmie. Zakázali mi aj názov 7 Statočných vôbec použiť. Zaujímavé, lebo keď čítate blogy na pravde, [...]

P. Harabín konajte! Vyčistite chliev! Zlepšite image sudcov!

29.07.2013

O to Vás prosím ja, občan SR, ktorý platí dane a spolieha sa na slovenskú justíciu, že keď má problem, čestný a statočný a odborne zdatný sudca mu pomôže. Aká je však Pravda? Ak je Pravda, čo som objavil na stránke sórošových transparentných otvorených súdoch, tak som šokovaný. Táto stránka ukazuje rôzne ukazovatele. Jedným z nich je aj [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 41759x
Priemerná čítanosť článkov: 3212x

Autor blogu

Kategórie