Založ si blog

Prepáčte Rómovia, prepáč Oskar Dobrovodský

V pravicových novinách SME využívajú rómsku agendu pravidelne, v pravidelnych intervaloch. Začína to nadobúdať dojem, akoby si tie noviny samé pre seba, kvôli sebe a kvôli neviem komu ešte vytvárali články. Posledne k článkom pribudla aj fotka s  popisom:

Na segregačnom múre v Košiciach sa objavil nápis Prepáčte.

Foto: čitateľ SME

 prepacte3--1-_r7288-r154-st.ir3-_t600

 

Čítajte viac: http://romovia.sme.sk/c/6877606/na-protiromsky-mur-v-kosiciach-niekto-napisal-prepacte.html#ixzz2Zqm6kxgE

 

 

Anonymný čitateľ fotil logo na múre:”PREPÁČTE”

 

Nebudem riešiť, komu sa to chcelo robiť, ale vyjadrím sa.

K manipulovaniu novinami, hlavne SME, ale týka sa to aj iných novín niekedy. Vyjadrujem sa ako človek, ktorý hľadá pravdu a podporuje 7 Statočných. Môj predchádzajúci blog bol zrušený, lebo vraj bol namierený proti cigánom a tiež aj preto, že som sa vyjadril, že podporujem stranu 7 Statočných. Poslal som to im, a ten môj blog zverejnili na ich stránke – 

http://7statocnych.sk/cigani-politici-a-sudcovia-ziju-ako-trudy-my-ostatni-sme-vcely-robotnice/

Prečítajte si ho a urobte si názor.

 

Verím, že tento môj blog zrušený nebude, lebo si nemyslím, že v ňom píšem nepravdu. Ak by ma náhodou po tomto blogu zrušili, tak potom na pravde nie je žiadna demokracia, sloboda slova a všetko je len podvod a frázy.

 

Takže sa vraciam k pointe protirómskeho múru na SME a k manipulovaniu ľudí médiami.

 

Takže prepáčte Rómovia, prepáčte, že my Slováci zatiaľ majoritný národ na území Slovenska chceme, aby ste pracovali.

 

Prepáčte Rómovia, že požadujeme, aby ste dodržiavali zákony Slovenska, nekradli, nelúpili a nekaličili starých ľudí.

 

Prepáčte Rómovia, že príspevky na obedy pre Vaše deti v školských jedálňach sú také nízke.

 

Prepáčte Rómovia, že príspevky za to že žijete na území Slovenska a nerobíte sú tak nízke, že dosahujú častokrát len 200 – 300 eur mesačne. Prepáčte Rómovia za tých 200 – 300 eur mesačne, lebo je to naozaj málo. Ale toľko málo dostávajú aj mnohí dôchodcovia, ktorí robili viac ako 30 rokov a platili dane a odvody. Vy dostávate od Slovenska 200 – 300 eur mesačne za to, že žijete a je to málo naozaj, prepáčte Rómovia.

 

Prepáčte Rómovia, za všetky príkoria a útrapy, ktoré Vám na Slovensku robíme. Ešte raz prepáčte. Nie je toľko múrov na Slovensku, koľko krát by som napísal Vám, milí naši Rómovia, že prepáčte. Prepáčte, prepáčte, prepáčte…

 

A ty Oskar Dobrovodský tiež prepáč. Prepáč, že Slovensko a jeho volení predstavitelia sa nevedia postarať, aby si ty, bežný pracujúci, ktorý platí dane žil normálne.

 

Prepáč Oskar, za život v tejto za…..nej krajine, kde slušný človek dostane po papuli a neslušnému zlodejovi, leňochovi, asociálovi píše niekto Prepáč, len preto, aby sa dostal do novín ako “čitateľ “SME, do špeciálnej rubriky: www.romovia.sme.sk

 

 

Politicka reklama je na blogoch Pravdy zakázaná

02.08.2013

Fájn. Môj blog bol opäť stiahnutý. Nevidím na tom blogu nič, čo by robilo reklamu nejakej strane ale dobre. Má rád fakty, tak som si pozrel aj iné blogy dole. Žiaden z blogov dole nebol stiahnutý, vymazaný. Moje blogy, ak som sa čo i len slovkom zmienil o 7 Statočných boli vymazané, stiahnuté. Prečo? Kto rozhoduje, čo je a čo nie je politcká [...]

7 Statočných nie, ale komunisti a Fico áno

02.08.2013

Čítam blogy na pravda a na sme. To robíme asi viacerí. Na pravde som sám aj napísal nejaké blogy. Niektoré zostali, niektoré mi cenzory na pravde stiahli. Stiahli tie, kde som sa prihlásil k mojej podpore 7 Statočných. Vraj podporujem politickú stranu a to sa na pravde nesmie. Zakázali mi aj názov 7 Statočných vôbec použiť. Zaujímavé, lebo keď čítate blogy na pravde, [...]

P. Harabín konajte! Vyčistite chliev! Zlepšite image sudcov!

29.07.2013

O to Vás prosím ja, občan SR, ktorý platí dane a spolieha sa na slovenskú justíciu, že keď má problem, čestný a statočný a odborne zdatný sudca mu pomôže. Aká je však Pravda? Ak je Pravda, čo som objavil na stránke sórošových transparentných otvorených súdoch, tak som šokovaný. Táto stránka ukazuje rôzne ukazovatele. Jedným z nich je aj [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 41837x
Priemerná čítanosť článkov: 3218x

Autor blogu

Kategórie